مطالب مفيد
 

اگر قصد خريد ويلا در شمال كشور در يكي از شهرهاي مد نظرتان در استان مازندران را داريد . حال چگونه شما ميتوانيد از صحت و سلامت ويلا ويا زمين و ملكي كه بنگاه و يا شركت به شما معرفي كرده در شمال باخبر شويد .

  اعتماد به مشاور و فروشنده : در اين مورد شما ميتوانيد به مشاور و يا مسئول فروش شركت اعتماد كنيد . زيرا چنانچه غشي در معامله و يا كذبي در فروش ويلا ، به خريدار ويلا ، و يا ناگفته اي در مورد ويلا و يا ملك مورد نظر در ميان باشد . مشاور و بنگاه مربوطه مسئول قانوني و جوابگوي قانوني خواهد بود . 
استعلام ملك ، ويلا فروشي ، از دوائر دولتي : در ابتداي كار مثلا ويلاي منتخب شما ، براي خريد ويلا در شمال در منطقه ي نمك آبرود از توابع شهرستان چالوس قرار دارد .ابتدا شما از طريق شورائ محل و دهياري اقدامات لازم جهت شناخت و تشخيص سلامت ملك را مينماييد . در گام بعدي از طريق دهيار محل مربوطه نامه اي جهت معرفي شما و ملك مورد نظر به ،اداره ي اوقاف ،اداره بنياد علوي ،اداره بنياد مسكن ، اداره ي منابع طبيعي ، اداره ي ثبت و اسناد املاك شهري كه ملك در آن محدوده شهري قرار دارد .و شما ميتوانيد استعلامات و اينكه ملك شما هيچ مشكلي ندارد و يا از لحاظ سنديت ويلا دچار مشكل است باخبر شويد .
(الف) : استعلام از منابع طبيعي : در استعلامي كه خريدار ويلا از منابع طبيعي شهر و منطقه اي كه ويلاي دلخواه خود را در شمال انتخاب كرده ، در خصوص نوع كاربري ملك و زميني كه در شمال ويلا در آن احداث گرديده ميباشد . 
(ب) : استعلام از بنياد مسكن : در استعلامي كه خريدار از بنياد مسكن ميگيرد ، در خصوص اينكه آيا ملك يا ويلاي خريداري شده در بافت محل واقع گرديده يا خير .چنانچه ويلا در بافت محل احداث گرديده باشد ،ويلا براي كنتور برق و گاز و آب شهري مشكلي نخواهد داشت . و با صرف هزينه اي از طريق دهياري و شوراي محل امتيازات فوق را دريافت خواهد كرد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۵:۵۱ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

اگر تصميم به خريد خانه در تهران داريد لطفاً به نكات زير توجه كنيد، حسرت برآورده شدن اين آرزو را نخوريد، پيش از خريد و هنگام خريد به راهكارهاي زير توجه بفرماييد:
.
۱- قدرت خريد خود را در نظر بگيريد و در سطح فعلي خود يا پايين‌تر از سطح فعلي خود ملك و ساختمان بخريد. وقتي در سطح خود يا پايين‌تر از سطح خود خريد مي‌كنيد از قدرت مالي و چانه زني و اعتماد به نفس بيشتري برخوردار هستيد و امكان خريد به صرفه تري داريد.
.
۲- بخشي از سود هر معامله‌اي در زمان خريد، نهفته است. سعي كنيد به پايين‌ترين قيمت خانه در منطقه، خريد كنيد و هر چه بيشتر تخفيف بگيريد. سود زمان خريد را به راحتي از دست ندهيد.
.
۳- از افراد بد نام يا مسئله دار، ملك يا ساختمان نخريد. به احتمال بسيار، پس از خريد اينگونه املاك و ساختمان‌ها دچار مشكلات قانوني و قضايي و ثبتي خواهيد شد و امكان فروش چنين املاك و ساختمان‌هايي را به راحتي نخواهيد داشت.
.
۴- ملك يا ساختماني كه عملاً كاربري صنفي و كارگاهي ولي در سند كاربري مسكوني دارد را بدون دريافت مفاصا حساب مالياتي و تأمين اجتماعي و نيز مفاصا حساب شهرداري نخريد.
.
۵- به صحت و اصالت اسناد مالكيت هنگام خريد املاك و ساختمان‌ها توجه بسياري داشته باشيد.
.
۶- از انجام استعلامات لازمه قانوني از ثبت، منابع طبيعي، زمين شهري، شهرداري و… تحت هيچ شرايطي صرف نظر نكنيد و آن را به طرف مقابل نسپاريد. بهتر است اخذ اين استعلامات را يا خودتان انجام دهيد يا وكيل و نماينده مورد اعتمادتان.
.
۷- تطبيق حدود و مساحت ملك با سند مالكيت را حتماً و به دقت انجام دهيد و بازديد از ملك براي احراز عدم وجود متصرف ديگر و احراز عدم وجود معارض اعم از معارض متصرف يا معارض غير متصرف در مالكيت يا منافع ملك مورد معامله را فراموش نفرماييد.
.
۸- ملك يا ساختمان موروثي را بدون حضور وكيل يا مشاور مجرب حقوقي نخريد.
.
۹- ملك يا ساختماني كه در رهن بانك يا اشخاص ديگر است را هرگز نخريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۵:۲۹ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب سايت داشته اند كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند. رعايت ابن نكات ميتواند براي طراحي وب سايت كه جستجوكننده را تبديل به خريدار كند،شما را ياري دهد.
در حال حاضر وب سايت هايي وجود دارند كه با وجود طراحي بسيار ضعيف آنها ، كسب درآمد داشته  باشند. در واقع اين گروه از وب سايتها بيشتر استثنا بوده و از قوانين ذيل پيروي نمي كنند. با گذشت يك برهه زماني خاص تجربه اين امررا نشان داده كه موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشتركي در طراحي وب داشته اند  كه توجه افراد را به خود جلب مي نمايند.

رعايت اين نكات در طراحي وب سايت مي تواند در اين امر شما را كمك كند.

۱- سرعت در بارگذاري:
آزار دهنده ترين نكته براي كاربردر هنگام بازديد از سايت ، انتظار بيش ازحدش براي بار گزاري سايت است كه اگر اين زمان از يك حد مجاز بيشتر شود باعث آزردگي كاربر خواهد شد ، اگرچه سايت شما يكي از بزرگترين  سايت ها باشد.

۲- داشتن هويت شفاف و آشكار محتوا در وب سايت
بايد مطالب موجود در سايت به صورت شفاف و بدون ابهام بيان شود. بازديدكنندگان اين موضوع را كه متوجه نشوند مطالب سايت دربارهء چيست را نمي پسندند. اجازه ندهيد تلاش بازديدكنندگان شما براي كشف مطالب وب شما براي بدست آوردن اين كه وب شما دربارهء چه موضوعي مي باشد، تلف شود. از ابتداي طراحي وب، شفافيت و وضوح مطالب را در نظر داشته باشيد. داشتن تيتر توصيفي در صفحهء اول وب سايت روش بسيار مناسبي است براي اعلام اين كه مطالب وب شما از چه موضوعي سخن مي گويد.
همچنين انتخاب كلمات كليدي مرتبط براي صفحات به عنوان جلب توجه نگاه افراد نيز عمل مي كند. بنابراين هميشه از كلمات كليدي مرتبط با مطالب در صفحات وب خود استفاده نماييد.

۳- ساده نگه داشتن طراحي وب خود
براي جلب توجه افراد خيلي تلاش در استفاده از انواع روش هاي غيرضروري نكنيد ( آيا كسي واقعاً به فلش ويا نشانگر نياز دارد؟) تمركز خود را بر روي قابليتهاي استفاده از وب، فروش، تبديل بازديدكنندگان به خريدار و خريداران متمركز كنيد. وب سايت هايي كه طراحي ساده اي دارند نيز اين قابليت را دارند.

۴- جلب توجه با استفاده ازفضاي سفيد!
در طراحي وب خود از ايجاد شلوغي و آشفتگي مطالب بپرهيزيد.سعي در ايجاد يك وب سايت مرتب و كاربر پسند براي بازديدكنندگان و جستجوي سريع و آسان آن در وب داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد فضاي سفيد در طراحي وب كمك زيادي به طراح مي كند. همچنين اگر وب سايت شما داراي محتواي زياد و صفحات زياد مي باشد، اضافه كردن يك كادر جستجو براي جستجوي آسان و سريع بازديدكننده ضروري مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۵:۰۶ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه داشت كه اولا محيط گرافيكي سايت در هنگامطراحي سايت متناسب با نوع كسب و كار باشد به طور مثال اگر محصولات زنانه به فروش مي رسانيد سعي كنيد كه از رنگ بنفش روشن و صورتي استفاده بكنيد و نمونه مثال از اين قبيل كه بسيار حائز اهميت مي باشد.

صفحه ي شرح محصول و قياس كننده براي هر محصول طراحي كنيد

يكي از مزاياي فروش اينترنتي اين مي باشد كه كاربران سايت به سادگي و در اوقات فراغت خود مي توانند تمامي محصولات مشابه با خواسته ي خود را بررسي كنند اين امكان در مغازه ي اشخاص امكان پذير نمي باشد فقط از طريق سايت و طراحي فروشگاه اينترنتي اين مهم امكان پذير است فلذا شما در طراحي وب سايت بايد اين نكته را رعات فرماييد وقتي شخص وارد سايت شما مي شود بتواند تمامي نكات در اين مورد را بخواند و آن محصول را با محصول مشابه ارزيابي كند.

راهنماي مسير سايت در دستيابي به محصولات در هنگام طراحي وب سايت آسان كنيد.

لود شدن سريع ايندكس به هنگام طراحي وبسايت اعمال شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۴:۳۰ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

 

طراحي پورتال سازماني

پورتال اعمال زير را روي محتوا انجام مي دهد كه بايد در طراحي پورتال سازماني نيز مد نظر قرار گيرند:

1-      جمع آوري اطلاعات از منابع مختلف

2-      دسته بندي اطلاعات ، اختصاصي كردن

3-      توصيه و معرفي محتوا از طريق خود پرتال

4-      گلچين كردن مطالب براي استفاده بهتر از آن توسط كاربر

طراحي پورتال سازماني با طراحي سايت هاي خاص ديگر تفاوت هاي زيادي دارد ، در واقع وب سايت با پورتال تفاوت هايي دارد كه در زير بطور خلاصه معرفي مي شوند:

1-      پورتال يك درگاه براي ورود به يك بانك اطلاعاتي است .پرتال يك راهنما در اينترنت نيز محسوب مي شود چراكه ما را به پرتال هاي ديگر وصل مي كند .در حالي كه وب سايت حاوي مقدار زيادي اطلاعات است كه فقط بر روي آن سايت قابل دسترسي است.

2-      مطالب پورتال جنبه اطلاعات عمومي دارد چرا كه مطالب پرتال از منابع متعددي تامين مي شود براي همين هم در پرتال نرم افزارهايي براي كاوش و دسته بندي مطالب در نظر گرفته مي شود.ولي در وب سايت اولا منابع اطلاعاتي محدود است و ثانيا موضوعات داراي پراكندگي زيادي نبوده و حول يك موضوع مشخص كار مي شود.

3-      پورتال يك سيستم كاربر محور است و تمام موضوعات آن بر اساس اينكه جوابگوي نياز كاربران باشد دسته بندي مي شوند.در حالي كه وب سايت موضوع محور مي باشد.و در مورد يك موضوع خاص به كاربران سرويس دهي مي كند.

4-      اما در اينجا جنبه اقتصادي نيز مد نظر است و آن اين است كه در طراحي سايت پرتال به جنبه كسب درآمد اهميت داده مي شود در حالي در طراحي وب سايت اهميت چنداني به اين موضوع نمي شود چرا كه پرتال براي كسب در آمد طراحي مي شود در حالي كه وب سايت بيشتر براي معرفي و تبليغ طراحي مي شود.

طراحي وب سايت در اهواز


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۴:۰۸ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

شركت راد رايانه با بيش از ده سال تجربه مفيد در طراحي وب سايت در اهواز، شخصي، شركتي،تجاري و فروشگاهي، سازماني و دولتي قادر به ارائه بهترين سرويس به شما خواهد بود.

- راه اندازي انواع فروشگاه هاي اينترنتي ( سايت هاي تجارت الكترونيك )
- راه اندازي انواع پورتال ها (مناسب براي خبرگذاريها، سازمانهاي يا نهادهاي دولتي، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس هاي مسافرتي و هواپيمايي، مشاورين املاك و ...)
- راه اندازي سايت هاي استاتيك و تبليغاتي
- راه اندازي سايت هاي مالتي مديا و فلش
- راه اندازي سايت هاي دانلود و سرگرمي



خدمات طراحي وب سايت رادرايانه هاستينگ، طيف وسيعي از كاربران و صاحبان صنايع را در بر مي گيرد، از وب سايت هاي كوچك شخصي تا فروشگاه آنلاين، همه در حيطه تخصصي رادرايانه هاستينگ قرار مي گيرند، شركت هاي كوچك و بزرگ، شركت هايي كه مايل به ارائه خدمات آنلاين به كاربران خود هستند و همچنين شركت هايي كه فقط قصد اطلاع رساني را دارند مي توانند از خدمات طراحي سايت رادرايانه هاستينگ بهره مند شوند.
مسلما عزيزاني كه در اهواز هستند ميتوانند از نزديك با مهندسان و مشاوران ما در ارتباط باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۳:۳۴ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 442
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب