مطالب مفيد
 

در خريد خانه در تهران ، ملك يا ساختمان نكات بسيار مهمي وجود دارد كه برخي از آن‌ها را به صورت خلاصه و اشاره وار برشمرده‌ايم، اين موارد را در مواقع خريد ناديده نگيريد. 
 خريد خانه در تهران را مي‌توان يكي از اتفاقات مهم زندگي هر فرد دانست. اتفاقي كه ممكن است يك بار در زندگي هر فرد رخ دهد، بنابراين بايد به نكات مهم و كليدي كه در اين رابطه وجود دارد دقت كرد. نكاتي كه ممكن است چندان به آن دقت نكنيم. از جمله به هزينه‌هايي كه ممكن است هنگام  خريد خانه در تهران وجود داشته باشد مانند هزينه سند، دفتر ثبت اسناد، پايان كار، ماليات و كميسيون املاك.
همچنين به پايداري و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبيعي و... توجه داشته باشيد.قبل از اينكه براي بازديد ملك يا آپارتماني برويد به تعداد واحدهاي كل ساختمان توجه كنيد. اگر مي‌خواهيد از مشكلات مديريت ساختمان دور بمانيد، تعداد مطلوب ۱۵ تا ۳۰ واحد است. كمتر از اين تعداد مديريت ساختمان را سخت كرده و تعداد بيشتر باعث شلوغي طبقات و راهرو‌ها خواهد شد.
به تعداد واحد‌ها در هر طبقه نيز توجه كنيد تعداد واحدهاي موجود در هرطبقه نيز اهميت دارد. مخصوصا اگر واحد‌ها در هر طبقه كنار هم قرار گرفته باشند و در آنها نزديك به هم باز شود. بهترين حالت در مورد آپارتمان‌هاي چند واحدي در يك طبقه، آپارتمان‌هاي مقابل هم يا نيم‌طبقه است. البته شكل ايده آل، آن است كه در هر طبقه يك واحد باشد يا حداقل هر واحد در هر طبقه راهروي مخصوص به خود را داشته باشد. يكي از مهم‌ترين جاهايي كه در يك ملك و ساختمان بايد بازرسي شود سيستم سرمايش و گرمايش آن است. 
 حتما از شوفاژخانه يا موتورخانه بازديد كنيد و دقت كنيد كه موتورخانه داراي پنجره تهويه و اعلام حريق باشد. همچنين به نفع شما است كه از سيستم‌هاي پيشرفته سرمايش و گرمايش استفاده شده باشد. به نماي ساختمان توجه كنيد نماي ساختمان اولين چيزي است كه جلب توجه مي‌كند. نمايي كه هم دوام و هم زيبايي را با هم داشته باشد، انواع مختلف سنگ مانند گرانيت و... است ضمنا شست‌وشو و تميز نگه داشتن آن هم ساده‌تر و كم هزينه‌تر است. به ورودي ساختمان توجه كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۴:۴۹ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 2
افراد آنلاین : 2
همه : 425
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب