مطالب مفيد
 

اگر تصميم به خريد خانه در تهران داريد لطفاً به نكات زير توجه كنيد، حسرت برآورده شدن اين آرزو را نخوريد، پيش از خريد و هنگام خريد به راهكارهاي زير توجه بفرماييد:
.
۱- قدرت خريد خود را در نظر بگيريد و در سطح فعلي خود يا پايين‌تر از سطح فعلي خود ملك و ساختمان بخريد. وقتي در سطح خود يا پايين‌تر از سطح خود خريد مي‌كنيد از قدرت مالي و چانه زني و اعتماد به نفس بيشتري برخوردار هستيد و امكان خريد به صرفه تري داريد.
.
۲- بخشي از سود هر معامله‌اي در زمان خريد، نهفته است. سعي كنيد به پايين‌ترين قيمت خانه در منطقه، خريد كنيد و هر چه بيشتر تخفيف بگيريد. سود زمان خريد را به راحتي از دست ندهيد.
.
۳- از افراد بد نام يا مسئله دار، ملك يا ساختمان نخريد. به احتمال بسيار، پس از خريد اينگونه املاك و ساختمان‌ها دچار مشكلات قانوني و قضايي و ثبتي خواهيد شد و امكان فروش چنين املاك و ساختمان‌هايي را به راحتي نخواهيد داشت.
.
۴- ملك يا ساختماني كه عملاً كاربري صنفي و كارگاهي ولي در سند كاربري مسكوني دارد را بدون دريافت مفاصا حساب مالياتي و تأمين اجتماعي و نيز مفاصا حساب شهرداري نخريد.
.
۵- به صحت و اصالت اسناد مالكيت هنگام خريد املاك و ساختمان‌ها توجه بسياري داشته باشيد.
.
۶- از انجام استعلامات لازمه قانوني از ثبت، منابع طبيعي، زمين شهري، شهرداري و… تحت هيچ شرايطي صرف نظر نكنيد و آن را به طرف مقابل نسپاريد. بهتر است اخذ اين استعلامات را يا خودتان انجام دهيد يا وكيل و نماينده مورد اعتمادتان.
.
۷- تطبيق حدود و مساحت ملك با سند مالكيت را حتماً و به دقت انجام دهيد و بازديد از ملك براي احراز عدم وجود متصرف ديگر و احراز عدم وجود معارض اعم از معارض متصرف يا معارض غير متصرف در مالكيت يا منافع ملك مورد معامله را فراموش نفرماييد.
.
۸- ملك يا ساختمان موروثي را بدون حضور وكيل يا مشاور مجرب حقوقي نخريد.
.
۹- ملك يا ساختماني كه در رهن بانك يا اشخاص ديگر است را هرگز نخريد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۵:۲۹ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 480
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب