مطالب مفيد
 

 

پليس آگاهي تهران بزرگ با توجه به دستور مقام قضايي، تصوير بدون پوشش متهم كلاهبرداري در سايت ديوار تهران را منتشر كرد.

 چندين نفر از شهروندان تهراني با مراجعه به پليس آگاهي تهران اعلام كردند كه پس از درج آگهي فروش كالاهايشان در سايت ديوار تهران، فردي با آنها تماس گرفته و با معرفي خود به عنوان كارمند يكي از بانك هاي معتبر براي خريد كالا مذاكره كرده است.

اين فرد پس از توافق با فروشنده به بهانه اينكه نمي تواند حضوري بيايد از صاحب كالا درخواست مي كند آن را با پيك يا آژانس بفرستد و شماره راننده را نيز براي هماهنگي مي گيرد. در ميانه هاي راه پس از چند بار تغيير آدرس به بهانه هاي مختلف پيك را به منطقه موردنظرش كشانده و از او مي خواهد همانجا بماند. چند لحظه بعد تلفن راننده دوباره به صدا درآمده و متهم كه از شماره ديگري با او تماس گرفته بود با تغيير صدا خود را فروشنده معرفي كرده و اطمينان مي دهد كه پول را گرفته است. بعد از اين تماس خريدار جوان سر قرار رسيد و كالا را تحويل مي گيرد.

با توجه به گستردگي شكايات و شگرد مشابه فرد كلاهبردار در همه پرونده ها شكي باقي نماند كه يك نفر پشت همه اين سرقت ها قرار دارد.

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع كلاهبرداري مجازي و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه ۳۴ تهران ، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با انجام تحقيقات اوليه و اظهارات شاكيان مشخص شد متهم كلاهبردار بسيار بابرنامه عمل مي كند و در هر مورد كلاهبرداري با يك سيم كارت تماس گرفته و آن را غير فعال كرده و تنها رد خود را نيز از بين مي برد. كارآگاهان كه با پرونده پيچيده اي روبرو شده بودند وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتي و مخابراتي توانستند مخفيگاه اين كلاهبردار را كه از مجرمان سابقه دار بود پيدا كرده و با بازداشت او در خانه اش در تهرانپارس، بخش قابل توجهي از كالاهاي سرقتي را نيز شناسايي و ضبط كنند.

علي ۲۹ ساله كه از مجرمان سابقه دار در جرايم كلاهبرداري است، در سال هاي ۹۲ و ۹۳ دو بار بازداشت شده و در حالي كه اتهاماتش محرز و پرونده اش باز بود با قيد كفالت جعلي آزاد و متواري شده بود. اين متهم كه مهندس سخت افزار كامپيوتر و بيكار است در اعترافات خود به ۳۰ مورد كلاهبرداري اعتراف كرده و مدعي است تنها ۳۰، ۴۰ ميليون تومان به دست آورده است.

اين كلاهبردار با گشت زني در سايت هاي مجازي با پيدا كردن آگهي هاي لپ تاپ هاي نو(مارك هاي به نام اپل، ايسوس، لنوو و…) و موبايل هاي گرانقيمت و نو، لوازم خانگي بنام و حتي خودروي سواري با فروشنده تماس گرفته و نقشه كلاهبردارانه اش را اجرايي مي كرد. براساس اعترافات اين متهم ۲۹ ساله بسياري از كالاها را در همان سايتديوار تهران فروخته و با چند مالخر نيز در ارتباط بوده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۳:۰۰:۲۶ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

 

حق كميسيون يكي از موضوعات پر چالش ميان معامله‌گران و مشاوران ايران املاك است. براساس تجربه طرفين معامله هر چه قدرت چانه‌زني‌شان بيشتر باشد كمتر حق كميسيون پرداخت مي‌كنند و برخي از معامله‌گران نيز به دليل ناآشنايي بيش از تعرفه موجود حق كميسيون مي‌پردازند.

براساس مصوبه ٧/ ٤/ ٧٩ وزارت صنعت، معدن و تجارت، كارمزد بنگاه‌هاي ايران املاك قانونمند شد. اين مصوبه اجازه دريافت هر نوع كارمزد سليقه‌اي را از بنگاهداران سلب و براي آنها فرمولي تعيين كرد تا بر مبناي آن كارمزد خود را محاسبه كنند. اين فرمول براي اجاره و خريد و فروش مسكن متفاوت است هر استان و شهرستان نرخ خاص خود را دارد كه در پايگاه اينترنتي اتحاديه مشاوران املاك همان شهرستان آمده است.

اين فرمول براي تهران به اين صورت است كه براي معاملات املاك تا ٣٠‌ميليون‌تومان، از هر طرف معامله نيم‌درصد ارزش ملك، براي معاملات املاك بيشتر از ٣٠‌ميليون تا ٥٠‌ميليون‌تومان: نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون تومان اول به اضافه ٧٥ صدم ‌درصد براي مازاد آن. يعني اگر شما خانه‌اي خريديد كه ٣١‌ميليون‌تومان قيمت داشت، براي ٣٠‌ميليون آن نيم‌درصد به اضافه ٧٥ صدم‌ درصد يك‌ميليون‌تومان باقيمانده، بايد حق كميسيون بدهيد. براي معاملات املاك بيشتر از ٥٠‌ميليون تا ١٠٠‌ميليون‌تومان: براي ٣٠‌ميليون اول نيم‌درصد به اضافه ٧٥صدم‌درصد مازاد آن تا ٥٠‌ميليون تومان و همچنين نيم ‌درصد براي مازاد 50 ميليون تومان. با اين حساب فرمول حق‌كميسيون براي يك خانه ٥١‌ميليون‌توماني به اين شكل است: نيم‌درصد براي ٣٠‌ميليون اول+ 75/ 0‌درصد براي ٢٠‌ميليون آن+ 5/ 0 براي يك‌ميليون‌تومان باقيمانده.

ايران املاك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۳:۰۰:۰۲ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

 

امروزه با گسترش تكنولوژي و افزايش علم طراحي سايت و همه گير شدن اين حرفه، كسب و كارها به منظور رونق بخشيدن به حرفه خود به طراحي سايت روي آورده اند. يكي از انواع طراحي سايت كه امروزه طرفداران زيادي پيدا كرده است، طراحي سايت فروشگاهي است. در عصر حاضر مردم به دليل داشتن مشغله هاي بسيار، زمان كمتري را براي خريد صرف مي كنند بنابراين بسياري از آنها براي خريد به فروشگاه هاي اينترنتي مراجعه كرده اند. طراحي فروشگاه اينترنتي شاخه اي از طراحي وب سايت است كه با به كار گيري ماژول ها و كدهاي مخصوص طراحي مي شود.

پيدا كردن محصولات و كالاها در زمينه هاي مختلف كار آساني شده است. اينترنت!!!

مشتريان و متقاضيان كالاها، به دليل اشتغال فراوان و يا ترافيك زياد و آساني بيشتر، كمتر براي خريد به مكان هاي حضوري خواهند رفت و سعي ميكنند كالاي خود را از طريق اينترنت جستجو و از همان طريق نيز خريد نمايند.

طراحي فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد. تمامي اين افراد بايد با طراحي فروشگاه اينترنتي و داشتن آن، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.

ويژگي هاي فروشگاه هاي اينترنتي

ويژگي هاي عمومي يك فروشگاه اينترنتي، نمايش محصول، سيستم جستجو و سيستم خريد محصولات مي باشد.

سيستم نمايش محصول بصورت جذاب و پس از آن سيستم خريد جامع و البته روان آن، ويژگي اصلي نگه داشتن كاربران و مشتريان است.

در طراحي فروشگاه اينترنتي نكته ي اصلي اي كه بايد رعايت شود، طراحي بهينه ي آن براي موتور جستجوگر گوگل و ديگر موتور هاي جستجوگر ميباشد. چراكه فروشگاهي كه كاربري به آن وارد نشود، هرچقدر هم پيشرفته و كامل باشد، سودي براي صاحبان آن ندارد.

نتيجه اينكه ويژگي هاي اصلي فروشگاه اينترنتي، ابتدا كامل بودن و استاندارد بودن وب سايت بر اساس سئو و گوگل و نتيجه اينكه آوردن كاربران به فروشگاه مي باشد. سپس نگه داشتن كاربر با استفاده از امكانات جذاب و كامل مي باشد.

نمايش محصولات مشابه، پرداخت آنلاين، داشتن سيستم حراجي، سيستم تگ و ارتباط بين صفحات، دسته بندي كامل و سطح به سطح، داشتن فيلدهاي كامل براي محصول، امكان مقايسه ي فيلدهاي مختلف محصولات، جستجوي پيشرفته بر اساس فيلدهاي محصولات در دسته بندي هاي مختلف، نمايش سوالات متداول و سيستم پشتيباني و ارتباط با واحدهاي فروش و مالي و ... از ديگر ويژگي هايي است كه سايت هاي فروشگاهي بايد داشته باشند و در طراحي فروشگاه اينترنتي در نظر گرفته شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۹:۳۲ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

  

طراحي صفحات وب، علاوه بر موفقيت يك وب سايت در جلب نظر كاربران و ترغيب آنها به بازديد از وب سايت، در بهينه سازي سايت و ارتقاي رتبه سايت در گوگل نيز بسيار با اهميت است.

استاندارد بودن طراحي صفحات وب و مطابق بودن طراحي اين صفحات با استانداردهاي گوگل، از مهمترين روش هايي است كه جهت بهينه سازي وب سايت انجام مي شود، كه منجر به ارتقاي رتبه يك سايت در نتايج جستجوي گوگل خواهد شد.

اگر به دنبال طراحي وب سايت موفق و با ترافيك بالا در محيط اينترنت هستيد، علاوه بر ارائه خدمات تخصصي در رابطه با موضوع سايت و استفاده از جلوه هاي زيباي گرافيكي، مي بايست طراحي وب سايت خود را، بر اساس استاندارد انجام دهيد تا از اين طريق روبات هاي گوگل بتوانند محتواي سايت شما را براحتي بخوانند.

طراحي وب سايت با رعايت اصول موتورهاي جستجو و بهترين آناليز از كلمات كليدي و رقباي تجاري شما تاثير بسزايي در شناساندن نام تجاري، محصولات و سرويس هاي شما دارد. طراحي سايت مناسب مي تواند تجارتي كوچك را بزرگ جلوه داده و نظر مشتري را جلب نموده و در نهايت وي را به خريد از شما ترغيب نمايد.
توجه داشته باشيد كه يك وب سايت ضعيف و غير حرفه اي مي تواند خسارات زيادي را به شما وارد نمايد.
شما بايد مطمئن باشيد كه وب سايت شما كاملا حرفه اي توسط طراح سايت شما طراحي شده است. وب سايت شما در اولين بازديد كاربر مي بايست ديد درستي از تجارت و خدمات شما را به مشتري بدهد شما فقط 3 ثانيه فرصت داريد تا نظر بازديد كننده را نسبت به شركت خود جلب نموده و بازديد كننده را به مشتري تبديل نماييد.

تيم طراحي راد وب با ارائه خدماتي همچون طراحي وب سايت بصورت استاتيك و يا پويا، برنامه نويسي سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت... آماده انجام سفارشات طراحي شما مي باشد

ما اساس طراحي سايت را بر طراحي متفاوت و پشتيباني قدرتمند مي دانيم و آمده ايم تا در زمينه طراحي سايت تحولي ايجاد كنيم، سايت حرفه اي طراحي مي كنيم، از سيستم مديريت محتواي رادوب استفاده مي كنيم و به خوبي پشتيباني مي كنيم. طراحي سايت ساده، طراحي سايت حرفه اي، طراحي سايت متفاوت .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۹:۰۰ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

طراحي پورتال سازماني

تعريف پورتال

پورتال درگاهي براي اطلاعات سازمان دهي شده و مورد نياز كاربران با استفاده از ابزارهايي كه محصور زمان و مكان نيستند،است.بنابر اين تعريف كاربران براي استفاده از پرتال نياز به داشتن نرم افزار يا سخت افزار خاصي ندارند ،در واقع پرتال يك وبگاه است كه در سمت بالا بردن خود براي اولين شدن در اينترنت حركت مي كند.به پورتال ، وبگاه –لنگرگاه و گذرگاه نيز مي گويند.

دو هدف اصلي طراحي پورتال سازماني:

۱-      مديريت متمركز اطلاعات سازماني در موسات

۲-      ارائه خدمات اطلاعاتي روز آمد

ايجاد يك وبگاه واحد براي دست يابي به اطلاعات و خدمات وبگاه هاي دولتي و قسمت خاصي از سازمان هاي غير دولتي بدون اينكه مستقيم به اين سازمان ها مراجعه شود.اين در گاه ها در وحله اول به معرفي امكانات و شاخصه هاي موجود در سازمان مي پردازد.در واقع هدف اصلي از طراحي پورتال سازماني ،ايجاد يك وبگاه جامع و پويا كه به راحتي بتواند به راحتي اطلاع و خدمت رساني كند.

طراحي پورتال سازماني با طراحي سايت هاي خاص ديگر تفاوت هاي زيادي دارد

  اما در اينجا جنبه اقتصادي نيز مد نظر است و آن اين است كه در طراحي پورتال سازماني به جنبه كسب درآمد اهميت داده مي شود در حالي در طراحي وب سايت اهميت چنداني به اين موضوع نمي شود چرا كه پرتال براي كسب در آمد طراحي مي شود در حالي كه وب سايت بيشتر براي معرفي و تبليغ طراحي مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۸:۳۷ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

سوق دادن منابع به سمت سوداگري از عواملي است كه منجر به افزايش قيمت خانه و سوداگري در اين بخش شد. همچنين بخش عمده تقاضاها نيز سوداگرانه است و متاسفانه اين تقاضاهاي سوداگرانه است كه از طريق سيستم بانكي تامين مالي مي‌شود.

 ورود بانك ها به حوزه ساخت و ساز مسكن را موجب افزايش چندبرابري قيمت ها در اين بخش است .بانك ها در سال‌هاي گذشته وارد ساخت آپارتمان هاي لوكس شدند و قيمت‌گذاري را در هر منطقه افزايش دادند، بنابراين گاهي تا 20 درصد بيشتر آپارتمان‌هاي لوكس خود را پيش فروش مي‌كردند.

موضوع ديگري كه از عوامل موثر بر قيمت خانه عنوان شده است، ارايه مجوزهاي ساخت و ساز برخلاف طرح تفصيلي شهرها بوده است كه ارزش يك زمين را به چند برابر افزايش داد. در واقع ارزش زميني كه تنها اجازه ساخت يك يا دوطبقه داشته باشد كمتر از زميني با مجوز ساخت چندين طبقه است به همين دليل ارايه مجوزهاي بي ضابطه براي ساخت و ساز، ارزش افزوده زمين‌ها را بالا برد كه همين موضوع از دلايل مهم جهش يكباره قيمت مسكن در سال 91 است.

آمارها حاكي از آن است كه ارايه مجوزهاي بي رويه در ساخت و ساز موجب افزايش 9 برابري قيمت زمين شد و از آنجاييكه سهم زمين در قيمت خانه بالا است بنابراين قيمت آپارتمان هم با رشد 6 برابري مواجه شد و تقاضاي سوداگرانه را در اين بخش افزايش داد. البته بايد به اين عوامل رشد قيمت ارز را هم اضافه كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۸:۰۹ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

چنانچه شما تصميم به خريد ويلا در شمال را داريد , بايد به مواردي كه عمده ي آنها سليقه اي  و اختياري ميباشند .و بعضي از موارد در رابطه با خريد و فروش ويلا ،كه شركت بانيان مسكن به آن اشاره دارد . جهت راهنمايي و مشاوره ي شما براي خريد ويلا در شمال كشور ميباشد ، كه بر اثر تجربه وسليقه و علائق هموطنان عزيز به دست آمده را انتخاب و گلچين و به شما ارائه تا در خريد ويلاي دلخواه شما سهم كوچكي داشته باشيم .تا در وقت و زمان براي بازديد ويلا در شهرها و محدوده شهرهاي شمالي آساني و سهولت بهمراه داشته باشد .
1- تصميم براي خريد ويلا در شمال : در گام نخست شما هموطن گرامي تمام شرايط خريد ويلا در شمال را در نظر گرفته ،و با صرف هزينه و بودجه براي خريد ويلا در شمال اقدام كرده ايد .( كاملا شخصي )
2 -اتنخاب ويلا : بعد از تصميم براي خريد ويلا ، و مشاوره و مشورت با همكاران و مشاورين ملك در اين خصوص ، به يك جمع بندي و يك انتخاب از بين موارد بررسي شده دست يافته ايد .
توجه - نكاتي كه بعد از دو مورد فوق براي خريد ويلا بايد به آن توجه داشته باشيد به شرح ذيل است :
(الف) - زميني كه ويلا در آن احداث گرديده : 
(ب) - شهركي بودن ويلاي منتخب شما در شمال : كه در اين مورد بايد خاطر نشان كرد كه ، شهرك در شمال يكسري مزايا و امكانات و مشاعات  و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد ، كه تمام صاحبين ويلا و همه ي اعضاي شهرك بايد به آن پايبند باشند و رعايت كنند .
شهرك : به مجموعه اي از ويلاهاي هم تيپ و نقشه و يا غير هم تيپ كه در يك مجموعه ي محصور شده ( ديوار كشي شده ) قرار داشته ، و داراي ضوابط و مقررات خاص است كه بسته به شهركهاي كوچك و بزرگ در شمال از لحاظ خدماتي و مشاعات و امكانات رفاهي و تفريحي متفاوت ميباشد شهرك اطلاق ميگردد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۷:۳۸ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

 

در اين مطلب مهمترين نكات براي اجاره آپارتمان را بيان خواهيم كرد. در بسياري از مواقع بالا بودن مبلغ اجاره بها براي اجاره آپارتمان، قدرت انتخاب را از دست مستاجران مي گيرد. البته با كمي تحقيق و بررسي مي توان باتوجه به مبلغ موردنظر براي اجاره بها و شرايط محلي و ... به برخي از خواسته هاي خود براي اجاره آپارتمان مناسب دست يافت.
1 - قبل از اجاره آپارتمان، محله اي كه آپارتمان مورد نظر در آن واقع شده است را بررسي كنيد و شرايط مختلف مثل ترافيك و خدمات عمومي آن را مدنظر داشته باشيد.
2 ـ  براي اجاره آپارتمان مناسب حتما بايد مساحت آپارتمان موردنظر با تعداد اعضاي خانواده شما متناسب باشد. از نظرات تك تك اعضاي خانواده در هنگام اجاره آپارتمان استفاده كنيد.
3 - سعي كنيد براي اجاره آپارتمان، آپارتماني را انتخاب كنيد كه هنگام بازديد شما، تخليه شده باشد. در صورتيكه آپارتمان تخليه شده باشد، شما به راحتي مي توانيد اشكالات آپارتمان را بررسي كرده و علاوه بر آن خيالتان از بابت زمان اسباب كشي راحت است.
4 - سعي كنيد آپارتماني را براي اجاره انتخاب كنيد كه داراي كنتورهاي مجزاي گاز، آب و برق باشد.
5- ساختمان هايي كه داراي تعداد واحد هاي كمتر مي باشند، براي اجاره آپارتمان مناسب تر هستند.
6 - قبل از اجاره آپارتمان، معايب آپارتمان مورد نظر را شناسايي كرده و حتما در پايين قرارداد اجاره قيد كنيد.
7 - حتما امكانات مختلف آپارتمان موردنظر از قبيل داشتن آسانسور، بالكن، پاركينگ و ... را در هنگام اجاره آپارتمان مورد بررسي قرار دهيد.
6 - قبل از عقد قرارداد براي اجاره آپارتمان، از همسايه ها درباره صاحب خانه و شيوه رفتار او با مستاجرين قبلي اطلاعات كاملي كسب كنيد.
7 - در هنگام عقد قرارداد براي اجاره آپارتمان، حتما اصل سند آپارتمان موردنظر و مدارك شناسايي مالك را به دقت بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه وي مالك آپارتمان است.
8 - قرارداد اجاره آپارتمان خود را حتما در بنگاه يا دفاتر اسناد رسمي منعقد كنيد. رعايت اين نكته مي تواند از بروز بسياري از مشكلات به خصوص در زمان تخليه پيشگيري كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۶:۱۸ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

در خريد خانه در تهران ، ملك يا ساختمان نكات بسيار مهمي وجود دارد كه برخي از آن‌ها را به صورت خلاصه و اشاره وار برشمرده‌ايم، اين موارد را در مواقع خريد ناديده نگيريد. 
 خريد خانه در تهران را مي‌توان يكي از اتفاقات مهم زندگي هر فرد دانست. اتفاقي كه ممكن است يك بار در زندگي هر فرد رخ دهد، بنابراين بايد به نكات مهم و كليدي كه در اين رابطه وجود دارد دقت كرد. نكاتي كه ممكن است چندان به آن دقت نكنيم. از جمله به هزينه‌هايي كه ممكن است هنگام  خريد خانه در تهران وجود داشته باشد مانند هزينه سند، دفتر ثبت اسناد، پايان كار، ماليات و كميسيون املاك.
همچنين به پايداري و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبيعي و... توجه داشته باشيد.قبل از اينكه براي بازديد ملك يا آپارتماني برويد به تعداد واحدهاي كل ساختمان توجه كنيد. اگر مي‌خواهيد از مشكلات مديريت ساختمان دور بمانيد، تعداد مطلوب ۱۵ تا ۳۰ واحد است. كمتر از اين تعداد مديريت ساختمان را سخت كرده و تعداد بيشتر باعث شلوغي طبقات و راهرو‌ها خواهد شد.
به تعداد واحد‌ها در هر طبقه نيز توجه كنيد تعداد واحدهاي موجود در هرطبقه نيز اهميت دارد. مخصوصا اگر واحد‌ها در هر طبقه كنار هم قرار گرفته باشند و در آنها نزديك به هم باز شود. بهترين حالت در مورد آپارتمان‌هاي چند واحدي در يك طبقه، آپارتمان‌هاي مقابل هم يا نيم‌طبقه است. البته شكل ايده آل، آن است كه در هر طبقه يك واحد باشد يا حداقل هر واحد در هر طبقه راهروي مخصوص به خود را داشته باشد. يكي از مهم‌ترين جاهايي كه در يك ملك و ساختمان بايد بازرسي شود سيستم سرمايش و گرمايش آن است. 
 حتما از شوفاژخانه يا موتورخانه بازديد كنيد و دقت كنيد كه موتورخانه داراي پنجره تهويه و اعلام حريق باشد. همچنين به نفع شما است كه از سيستم‌هاي پيشرفته سرمايش و گرمايش استفاده شده باشد. به نماي ساختمان توجه كنيد نماي ساختمان اولين چيزي است كه جلب توجه مي‌كند. نمايي كه هم دوام و هم زيبايي را با هم داشته باشد، انواع مختلف سنگ مانند گرانيت و... است ضمنا شست‌وشو و تميز نگه داشتن آن هم ساده‌تر و كم هزينه‌تر است. به ورودي ساختمان توجه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۴:۴۹ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]

 پيدا كردن آپارتمان مناسب و صاحب خانه منصف يكي از مشكلات مستاجران در هنگام اجاره آپارتمانمي باشد. اما گاهي اوقات صاحب خانه ها نيز با مشكل پيدا كردن مستاجر خوب براي اجاره دادن آپارتمان خود روبرو هستند. در ادامه به بيان نكاتي پيرامون اجاره دادن آپارتمان خواهيم پرداخت.                              
1- تنظيم قرارداد اجاره آپارتمان بين مالك و مستاجر بايد حتما در آژانسهاي املاك رسمي صورت پذيرد.
2- اجاره آپارتمان را عادلانه و متناسب با قيمت بازار تعيين كنيد. مستاجران شما هم بر اساس قيمتي كه شما ارائه مي دهيد برنامه ريزي خواهند كرد.
3- سعي كنيد كنتورهاي مجزا براي ساختمان خود تهيه كرده تا در هنگام اجاره آپارتمان و يا فروش آپارتمان خود دچار مشكل نشويد.
4- هر وسيله قديمي در ساختمان كه باعث مصرف زياد آب و يا انرژي هاي ديگر مي شود را تعويض كنيد.
5- براي سالهاي متمادي آپارتمان خود را به يك مستاجر اجاره ندهيد زيرا ممكن است افزايش اجاره آپارتمان مشكل شود و موجب بروز پاره اي از مشكلات گردد.
6- با مشاور املاك خود مشورت كرده و ميزان استهلاك خانه را در هنگام اجاره آپارتمان مورد توجه قرار دهيد.
7- با مستاجران خود خوب رفتار كنيد و سعي كنيد آنها را راضي نگه داريد. اين موضوع موجب مي گردد تا  آنها در سالهاي آينده نيز براي اجاره آپارتمان به سراغ شما بيايند.
8- در اجاره آپارتمان بايد زمان اجاره تعيين شود كه معمولا اين زمان يك سال مي باشد.
9- پيش از اجاره آپارتمان، به قسمت هايي از ساختمان كه نياز به تعمير دارند رسيدگي كنيد.
10- پس از دريافت اجاره آپارتمان، به مستاجر رسيد بدهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۴۱:۲۶ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 423
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب