مطالب مفيد
 

اگر قصد خريد ويلا در شمال كشور در يكي از شهرهاي مد نظرتان در استان مازندران را داريد . حال چگونه شما ميتوانيد از صحت و سلامت ويلا ويا زمين و ملكي كه بنگاه و يا شركت به شما معرفي كرده در شمال باخبر شويد .

  اعتماد به مشاور و فروشنده : در اين مورد شما ميتوانيد به مشاور و يا مسئول فروش شركت اعتماد كنيد . زيرا چنانچه غشي در معامله و يا كذبي در فروش ويلا ، به خريدار ويلا ، و يا ناگفته اي در مورد ويلا و يا ملك مورد نظر در ميان باشد . مشاور و بنگاه مربوطه مسئول قانوني و جوابگوي قانوني خواهد بود . 
استعلام ملك ، ويلا فروشي ، از دوائر دولتي : در ابتداي كار مثلا ويلاي منتخب شما ، براي خريد ويلا در شمال در منطقه ي نمك آبرود از توابع شهرستان چالوس قرار دارد .ابتدا شما از طريق شورائ محل و دهياري اقدامات لازم جهت شناخت و تشخيص سلامت ملك را مينماييد . در گام بعدي از طريق دهيار محل مربوطه نامه اي جهت معرفي شما و ملك مورد نظر به ،اداره ي اوقاف ،اداره بنياد علوي ،اداره بنياد مسكن ، اداره ي منابع طبيعي ، اداره ي ثبت و اسناد املاك شهري كه ملك در آن محدوده شهري قرار دارد .و شما ميتوانيد استعلامات و اينكه ملك شما هيچ مشكلي ندارد و يا از لحاظ سنديت ويلا دچار مشكل است باخبر شويد .
(الف) : استعلام از منابع طبيعي : در استعلامي كه خريدار ويلا از منابع طبيعي شهر و منطقه اي كه ويلاي دلخواه خود را در شمال انتخاب كرده ، در خصوص نوع كاربري ملك و زميني كه در شمال ويلا در آن احداث گرديده ميباشد . 
(ب) : استعلام از بنياد مسكن : در استعلامي كه خريدار از بنياد مسكن ميگيرد ، در خصوص اينكه آيا ملك يا ويلاي خريداري شده در بافت محل واقع گرديده يا خير .چنانچه ويلا در بافت محل احداث گرديده باشد ،ويلا براي كنتور برق و گاز و آب شهري مشكلي نخواهد داشت . و با صرف هزينه اي از طريق دهياري و شوراي محل امتيازات فوق را دريافت خواهد كرد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۴ ] [ ۱۲:۰۵:۵۱ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 481
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب