مطالب مفيد
 

download (3)

بالغ بر ده سال كار مستمر در زمينه ساخت و ساز و بازار مسكن تجربه اي را در اختيار ما قرار داد تا ذهنيت خود را در رابطه با فرآيند تكراري و هميشگي معاملات ملك تغيير دهيم و تلاش كنيم تا نگرش تك بعدي مشاوران و متقاضيان ملك را به فرآيند معاملات مسكن تا حدودي همگام با تغييرات تكنولوژي در ايران و سرتاسر دنيا سازگاركرده و با اجراي آن، باعث صرفه جويي در وقت و هزينه دو طرف معامله بشويم.
ايده اوليه راه اندازي سايتي مدرن در زمينه انجام معاملات ملكي و كلاً رفع نيازهاي ملك و مسكن مردم به عنوان يكي از نيازهاي اساسي مردم در سال 1392 شكل گرفت. در آن زمان سايت هاي معتبر و خوبي در بازار اينترنتي معاملات ملكي وارد شده بودند اما هيچكدام بحث مشاورين املاك و همچنين امكان نمايش عكس از واحدهاي ملكي را در حيطه ديد خود قرار نداده بودند. در سال 1393 و با بررسي و امكان سنجي كسب و كار اينترنتي شركت مشاوره اي DPD بر آن شد تا حيطه فعاليت خود را در زمينه طراحي و راه اندازي سايتي مدرن در زمينه خريد و فروش ملك، رهن و اجاره آپارتمان،خريد ويلا در شمال،خريد خانه در تهران ،قيمت خانه ، مشاركت ساختمان و …. همچنين ارائه اخبار و دانستنيهاي به روز ملك براي مردم عزيزمان آغاز نمايد.
ما به دنبال آن هستيم تا سايت ملك بان 24 را به عنوان يك سايت مرجع براي معاملات ملكي بين هموطنان عزيزمان و مشاورين محترم املاك گنجانده و از اين طريق در فرآيند خريد و فروش ملك، رهن و اجاره، مشاركت ساختمان و … باعث صرفه جويي در وقت، هزينه و سوخت و … شود زيرا بر اين باوريم كه شرايط زندگي و سرعت آن در شهرهاي بزرگ مردم را به سمت صرفه جويي در زمان و هزينه هايشان كشانده است و اين امر زمينه را براي فعاليت سايتهايي با نوآوريهايي مانند سايت ملك بان 24 باز مي كند.
ما اميدواريم كه تا سال 1396 فرهنگ استفاده از سايت ملك بان 24 را در بين اقشار مختلف مردم و در شهرهاي مختلف كشورمان جا انداخته و بتوانيم خدمت كوچكي در زمينه تسهيل معاملات ملكي در كشور عزيزمان ايران و براي هموطنان خود صورت دهيم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ فروردين ۱۳۹۵ ] [ ۰۶:۰۲:۱۲ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 438
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب