مطالب مفيد
 

 

در اين مطلب مهمترين نكات براي اجاره آپارتمان را بيان خواهيم كرد. در بسياري از مواقع بالا بودن مبلغ اجاره بها براي اجاره آپارتمان، قدرت انتخاب را از دست مستاجران مي گيرد. البته با كمي تحقيق و بررسي مي توان باتوجه به مبلغ موردنظر براي اجاره بها و شرايط محلي و ... به برخي از خواسته هاي خود براي اجاره آپارتمان مناسب دست يافت.
1 - قبل از اجاره آپارتمان، محله اي كه آپارتمان مورد نظر در آن واقع شده است را بررسي كنيد و شرايط مختلف مثل ترافيك و خدمات عمومي آن را مدنظر داشته باشيد.
2 ـ  براي اجاره آپارتمان مناسب حتما بايد مساحت آپارتمان موردنظر با تعداد اعضاي خانواده شما متناسب باشد. از نظرات تك تك اعضاي خانواده در هنگام اجاره آپارتمان استفاده كنيد.
3 - سعي كنيد براي اجاره آپارتمان، آپارتماني را انتخاب كنيد كه هنگام بازديد شما، تخليه شده باشد. در صورتيكه آپارتمان تخليه شده باشد، شما به راحتي مي توانيد اشكالات آپارتمان را بررسي كرده و علاوه بر آن خيالتان از بابت زمان اسباب كشي راحت است.
4 - سعي كنيد آپارتماني را براي اجاره انتخاب كنيد كه داراي كنتورهاي مجزاي گاز، آب و برق باشد.
5- ساختمان هايي كه داراي تعداد واحد هاي كمتر مي باشند، براي اجاره آپارتمان مناسب تر هستند.
6 - قبل از اجاره آپارتمان، معايب آپارتمان مورد نظر را شناسايي كرده و حتما در پايين قرارداد اجاره قيد كنيد.
7 - حتما امكانات مختلف آپارتمان موردنظر از قبيل داشتن آسانسور، بالكن، پاركينگ و ... را در هنگام اجاره آپارتمان مورد بررسي قرار دهيد.
6 - قبل از عقد قرارداد براي اجاره آپارتمان، از همسايه ها درباره صاحب خانه و شيوه رفتار او با مستاجرين قبلي اطلاعات كاملي كسب كنيد.
7 - در هنگام عقد قرارداد براي اجاره آپارتمان، حتما اصل سند آپارتمان موردنظر و مدارك شناسايي مالك را به دقت بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه وي مالك آپارتمان است.
8 - قرارداد اجاره آپارتمان خود را حتما در بنگاه يا دفاتر اسناد رسمي منعقد كنيد. رعايت اين نكته مي تواند از بروز بسياري از مشكلات به خصوص در زمان تخليه پيشگيري كند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۶:۱۸ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 478
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب