مطالب مفيد
 

چنانچه شما تصميم به خريد ويلا در شمال را داريد , بايد به مواردي كه عمده ي آنها سليقه اي  و اختياري ميباشند .و بعضي از موارد در رابطه با خريد و فروش ويلا ،كه شركت بانيان مسكن به آن اشاره دارد . جهت راهنمايي و مشاوره ي شما براي خريد ويلا در شمال كشور ميباشد ، كه بر اثر تجربه وسليقه و علائق هموطنان عزيز به دست آمده را انتخاب و گلچين و به شما ارائه تا در خريد ويلاي دلخواه شما سهم كوچكي داشته باشيم .تا در وقت و زمان براي بازديد ويلا در شهرها و محدوده شهرهاي شمالي آساني و سهولت بهمراه داشته باشد .
1- تصميم براي خريد ويلا در شمال : در گام نخست شما هموطن گرامي تمام شرايط خريد ويلا در شمال را در نظر گرفته ،و با صرف هزينه و بودجه براي خريد ويلا در شمال اقدام كرده ايد .( كاملا شخصي )
2 -اتنخاب ويلا : بعد از تصميم براي خريد ويلا ، و مشاوره و مشورت با همكاران و مشاورين ملك در اين خصوص ، به يك جمع بندي و يك انتخاب از بين موارد بررسي شده دست يافته ايد .
توجه - نكاتي كه بعد از دو مورد فوق براي خريد ويلا بايد به آن توجه داشته باشيد به شرح ذيل است :
(الف) - زميني كه ويلا در آن احداث گرديده : 
(ب) - شهركي بودن ويلاي منتخب شما در شمال : كه در اين مورد بايد خاطر نشان كرد كه ، شهرك در شمال يكسري مزايا و امكانات و مشاعات  و ضوابط و مقررات خاص خود را دارد ، كه تمام صاحبين ويلا و همه ي اعضاي شهرك بايد به آن پايبند باشند و رعايت كنند .
شهرك : به مجموعه اي از ويلاهاي هم تيپ و نقشه و يا غير هم تيپ كه در يك مجموعه ي محصور شده ( ديوار كشي شده ) قرار داشته ، و داراي ضوابط و مقررات خاص است كه بسته به شهركهاي كوچك و بزرگ در شمال از لحاظ خدماتي و مشاعات و امكانات رفاهي و تفريحي متفاوت ميباشد شهرك اطلاق ميگردد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۴ ] [ ۰۲:۵۷:۳۸ ] [ سارا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 479
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب